Sep 26 2010

אהבה עיוורת

Published by at 21:58 under על החיים ובכלל

השנה לכבוד סוכות החלטנו אני ובן הזוג שלי להתחבר מעט לאמא אדמה ולקפוץ לעשרים וארבע שעות לדרום הארץ לקמפינג קליל.

לצערי הרב הבלונדיניות המזויפת שבי מונעת ממני ללמוד מטעויות העבר ובמקום להזכר בכך שכל לינה שלי בשטח הפתוח נגמרת בפגיעה חמורה לנפש המתורבתת-מתנשאת-שונאת אדמה\זבובים\לכלוך\ שבי, חשבתי לתומי שמדובר ברעיון נפלא ורומנטי מאין כמוהו.

אז לאחר ארוחת החג נכנסו לרכב והאצנו אל המקום הנמוך ביותר בעולם.

את הלילה בחרנו להעביר בחניית הלילה בחוף עין גדי המסודר אך קודם לכך החלטנו לחפש את חיי הלילה של ים המלח.

זה לא היה כל כך מפתיע לגלות שאין באמת חיה כזו בים המלח, מקומות הבילוי הפופולארים ביותר הם מן הסתם הלובי של המלון והדרך חזרה הביתה.

אחרי שיטוט קל בין קניוני מוצרי ים המלח המזוייפים באיזור כן הצלחנו למצוא פאב אחד קטן במרכז הסולאריס, מרכז אליו מגיעים חולי פסוריאזיס על מנת להעביר 8-9 שעות ביום בקרני השמש הטובות בים המלח. עד כמה שזה נשמע סקסי אחרי בירה אחת החלטנו לחזור חזרה לחוף עין גדי על מנת לתפוס שינה טובה לקראת הבוקר שלמחרת.

הלילה הזה מתווסף כמובן לפרק "הלילות הגרועים בחיי" שחלקם הגדול כולל גם כן החלטות מטופשות להעביר את הלילה מחוץ לארבע קירות, מים זורמים וסבון.

הטמפרטורה לא ירדה לאורך כל הלילה מ-30 מעלות, המזרן המתנפח סרב להתנפח, השכנים ממול סרבו ללכת לישון, ואחרי מספר שעות ללא שינה התעוררנו שנינו לבוקר אפוף זבובים. ממורמרים ועייפים מהרנו להתקפל מהמקום ולהמשיך ליעד הבא – שמורת עין גדי.

אין כמו טיול בחיק הטבע כדי לחזק את הקשר בין הזוג ולהזכיר אחד לשני למה התאהבתם זו בזה מלכתחילה.

אין כמו עליה למיטיבי לכת בלבד למערת הדודים ב-37 מעלות צלזיוס בשמורת עין גדי על מנת לגרום לי לתהות מי זה הבחור הזה שמקפץ לידי כאיילה במעלה ההר בזווית של 160 מעלות ואיך לעזאזל הוא הצליח להביא אותי לאותה נקודה כשאני חסרת נשימה, רועדת מפחד שאדרדר במדרון ומייחלת למציאות אחרת בה בן הזוג שלי הוא גבר שמן ועצלן שאוהב בעיקר לנוח במזגן.

כמובן שכחצי יום לאחר מכן, שרופה כעוף של יום שישי, אני שוב מסתכלת על החבר שלי בהערצה.

הכל נכון, אהבה היא עיוורת, מטמטמת, משכיחה ומרפאת.

בנוסף לכל אלו, ברגע אחד, שם במערת הדודים, כשאני מביטה על הנוף עוצר הנשימה של ים המלח מעבר לצוקים, אני מבינה שהאהבה גם יכולה לגרום לדמעה אחת של אושר עילאי במקום הנמוך ביותר בעולם.

3>


No responses yet

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net