Sep 22 2010

מתחדשת

יש לי הרגלי קניות מאוד מוזרים ולא נורמטיבים על פי ההגדרות החברתיות של האופן בו אישה אמורה לעשות קניות בחברה המודרנית. אני אוהבת שיש לי דברים חדשים אבל קניות מעייפות אותי מאוד, ואני בדרך כלל מעדיפה מראש לוותר על כל העסק. בכלל מאז שהתחלתי את השיטה הכלכלית שלי כל קניה עושה לנפש הקמצנית החדשה שלי קצת רע. בדרך כלל אני מתחרטת כחצי שעה על הבזבוז וחושבת על כל הדברים האחרים שהייתי יכולה לקנות במקום החולצה שקניתי ב69.90 שקלים. הקיץ הגעתי למצב די עלוב שבו יש לי רק זוג סנדלים אחד, שלוש חולצות שאני חורשת עליהן שוב ושוב כל הקיץ וחזיה מסכנה ומרוטה שאי שם בחודש מאי עוד היתה חדשה דנדשה אבל מכיוון שהיא החזיה היחידה שנוחה לי ואני אוהבת היא עוברת יותר כביסות מהכסף שעובר בקופה של בת האיכר.

לכן כשניתנה לי הזדמנות לצאת לקניות מטורפות על חשבון העמח"ה (עסקני מדיה חברתית החמודים) ולבזבז 400 שקלים באחת מחנויות המשביר לצרכן בארץ ומוענקים לי במתנה קפצתי על ההזדמנות (במיוחד לאור העובדה שלא קבלתי תלושים לחג מהעבודה). ה-400 שקלים האלו התבררו כשווים הרבה יותר לבזבוז דווקא היום כשהמשביר החליט לצאת בהנחות מטורפות של עד 80 אחוזים לחברי המועדון.

אצתי רצתי לסניף המשביר בקניון רננים ברעננה הקרוב למגורי החדשים בהרצליה (זה כבר נושא לפוסט אחר לחלוטין) והחלטתי לקנות אך ורק דברים שאני באמת צריכה ודוחה לנצח בשל הקמצנות הנוראית הזו שדבקה בי.

אז מה קניתי? את התיק המתפרק והבלוי שלי החלפתי בתיק חדש של לי קופר ב-40% הנחה

על מנת להניח מעט לחזיה הנהדרת והבלויה שלי רכשתי חזיה חדשה של רשת Go Under  ב25% הנחה.

למכנסי הבית \ ריצה (כשנעים בחוץ) הקצרים היחידים (!!!) שלי הוספתי זוג נוסף סגלגל ב80 אחוזי הנחה מטורפים כחברת מועדון מתפנקת.

לכותונת הלילה שקבלתי מחברה טובה במתנה לפני למעלה מ-7 שנים הוספתי כותונת חדשה צהובה ומגניבה שאותה קבלתי ב-66 אחוזי הנחה לא נורמאלים.

לשפתון הורדרד שלי שעומד לבדו בארון באמבט  הולך להצטרף שפתון אדום אדום חדש של Andrea שעלה לי מחיר מגוחך של 22 שקלים בלבד.

ולגבר החתיך שלי הוספתי תחתון אדום שיתאים לי לשפתון וגם היה בחמישים אחוזי הנחה.

וכדי להשלים ל400 שקלים הוספתי סוכריות גומי ירוקות וחמצמצות שעלו לי עוד כחמישה שקלים וארבעים אגורות.

עכשיו כל שנותר לי זה להתנער מכל הסיפוק האדיר שאני חשה לאחר הקניות המטורפות האלו כדי שאוכל לחזור לפוזה הפמניסטית שלי ולהצהיר שהקניות האלו לא מזיזות לי במאום (ובאמת שאני מנסה חזק אבל אני לא יכולה להפסיק לחייך).

2 responses so far

2 Responses to “מתחדשת”

  1. סיון הגיב:

    עדיין יש לך את הכותונת לילה הזאת?

    בכל אופן תתחדשי על החדשה ולכי לקנות גם נעליים.

  2. ruths הגיב:

    עדיין יש לי אותה, היית מאמינה?
    ואני בהחלט צריכה נעליים, נראה אולי אחרי המשכורת הבאה 🙂

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net