May 16 2010

מתבשמת ומתפנקת

אחרי תקופה מרירה ומתישה היקום החליט להמתיק לי מעט את החיים בשבועות האחרונים.

בשבוע שעבר פונקתי פעמיים בזכות הבלוג והוזמנתי יום אחר יום למלון קראון פלאזה סיטי סנטר במגדלי עזריאלי.

בפעם הראשונה ערוץ 10 הזמין אותי לצפות בפרק האחרון של הרווק ובפעם השניה הוזמנתי להתבשם, לרחרח ולהתרחרח על ידי רשת הבישום CallPerfume.

שוב הצטופפנו אני ועוד כמה בלוגריות לוהטות בסוג של חדר אוכל פרטי, הפעם בקומה העשרים של המלון ופונקנו בעוגיות טובות ובמצגות, למדנו היכן להתיז על עצמנו בשמים ומה אומרים עלינו הבשמים שאנחנו אוהבות. במהלך הפעילות העברנו בין אחת לשנייה בשמים מיניאטורים, תמציות ריח וזיכרונות נוסטלגיים על ריחות של בית. בעוד שאר הבנות העלו בזכרונן ריחות תותים, סבונים ובשמים של דודות אני כשלתי בלהזכר בריח מהילדות. זאת בטח משום שחוש הריח שלי במהלך שנותי הראשונות היה כמעט מנוטרל לחלוטין מהיותי מעשנת פסיבית.

שבתי הביתה עם בושם "רוק אנד רוז לאישה" של ולנטינו וחיוך מתפנק.

בהמשך לימים המתוקים שעברו עלי, את היום האחרון לפני סוף השבוע סגרתי בפרידה ממקום עבודתי האחרון ופיניתי את כל המרירות והתסכול שהצטברו בעורקי בחודשים האחרונים.

עשיתי מעבר חד מזו ששתי יונים מחרבנות עליה בשבוע אחד (בחיי, מה הסיכוי שזה יקרה?) לזו שמוצאת כסף קטן יום אחרי יום בצד הדרך.

כל שנותר לי הוא לפתוח שוב דף לבן מבושם בריח של אופטימיות ותקווה.

4 responses so far

4 Responses to “מתבשמת ומתפנקת”

  1. ury הגיב:

    you are aware the perfume looks like a bong?

  2. ruths הגיב:

    אתה צודק:) אולי בגלל זה מתארים את הבושם באתר כ"נועז".

  3. […] This post was mentioned on Twitter by ruth segal. ruth segal said: http://ruthsegal.at.corky.net/2010/05/16/729/ מתבשמת ומתפנקת […]

    [WORDPRESS HASHCASH] The comment's server IP (74.112.128.63) doesn't match the comment's URL host IP (74.112.128.10) and so is spam.

  4. השם של הבושם פשוט מושלם- נועז וכייפי! ואל תתעצבי על כך שלא עלו בך זכרונות מהילדות בהקשר לריחות! זה רק אומר שיש לך יותר מרחב לבנות חדשים 🙂 ללא רייחות הדודות המחניקות 🙂

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net