Mar 16 2010

שקר החן

Published by at 22:43 under רות בודקת

חזרתי לפני שעה מהקוסמטיקאית החדשה שלי, לאחר שזו סידרה לי צמד גבות דקיק וחביב, עם תובנות חדשות לגבי היופי הנשי בוא אני דשה שוב ושוב בלית ברירה עקב כל הפעיליויות השיווקיות שנופלות עלי כבלוגרית נשית וססגונית שמשום מה חושבים אותי לכזו.

שבוע שעבר הוזמנתי (או ליתר דיוק דחפתי את עצמי (או ליתר דיוק רכנתי על גבה של חברתי הטובה גרוסברג בבקשה להצטרף אליה לעוד פעילות שיווקית)) להשקה של מכון אסתטיקה בשם EPYL המנסה לשלב את הGood Life עם טיפולים אסתטיים שונים ומגוונים כמו טיפולי לייזר, טיפולי פנים, הלבנות שיניים ועוד. במהלך הפעילות ששלבה דגים טובים גבינות והמון קאווה התקוממתי כהרגלי נגד הניסיונות של תעשיית הקוסמטיקה לגרום למין האדם לחוש כל הזמן לא נוח עם עצמו ולרצות תמיד לשאוף לשלמות בלתי מושגת. במהלך האירוע הציעו לנו להתנסות במכונת על מיוחדת המאפשרת לנו באמצעות מצלמה הסורקת את הפנים שלנו לדעת כיצד אלו יראו בעוד עשר שנים מעכשיו במידה ולא נטפל בצורה מסודרת באין ספור פגמי הפנים שיש לכל אחת ואחת מאתנו. כמובן שרובנו נרתענו ממכשיר האיימים הזה והעדפנו להמשיך לחיות באמונה שבעוד עשר שנים כבר ימציאו מכשיר משוכלל יותר שבו נוכל להחליף כליל את עור הפנים שלנו בכזה של בת עשרים.

ההשקה הססגונית לא הצליחה כלל להוציא אותי ממצב הרוח ה"אני זקנה ומכוערת" שמלווה אותי בחודש האחרון ונותרתי חסרת כל תקווה שאי אלו טיפולי יופי וקוסמטיקה יגרמו לי שוב להרגיש יפה ומושכת. הבוקר החלטתי לנסות בכל זאת לתקן משהו קטן מתוך הכאוס ששורר על בבואתי וקבעתי לאחר חודשיים של עצלנות תור לקוסמטיקאית חדשה לעצב את זוג גבותי. מהרגע שהתיישבתי על מיטת הקוסמטיקאית היא הצהירה בפני כי אין לי כל ברירה אלא להגיע אליה לטיפול פנים. "העור שלך, הוא יכול להיות מבריק" היא נוזפת בי בנחמדות "זה יכול לקרות" היא ממשיכה שוב תוך כדי שהיא מורטת שיערה סוררת. שכבתי על מיטת הטיפולים, עצמתי את עיניי ודמייני לעצמי את חיי האסתטים, שכן, ככה חושבת הקוסמטיקאית באמת יכולים להיות לי. שחררתי לרגע אחד את כל הזעם שיש לי כלפי כל אותן תעשיות היופי שדורשות ממני להשתנות, והתמסרתי לרצון ולאמונה שאולי טיפול קוסמטי, ושימוש בתכשיר זה או אחר באמת יכול לגרום לי להרגיש מאושרת. זה יכול לקרות.

ועכשיו אני תוהה מה עדיף לכעוס ולהיות צודקת או להתמסר לשקר וליהנות מכל רגע.

EPYL _¿___¬ _פ_ק_ש_ש_£ 34 _¬_£ _נ_ס_ש_ס - ___ש_£_ץ_¥ _נ_ש___ש__ _ס_ש_¿_ƒ (6) (Custom)

2 responses so far

2 Responses to “שקר החן”

  1. אבי הגיב:

    מה שהטבע לא עשה, המנתח יסדר:)

  2. zeevik הגיב:

    שקר החן, אבל לא שקר האסתטיקה.

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net