Feb 05 2010

אהוב אותי מכף הרגל ועד הראש

עברו קצת יותר משמונה חודשים מאז שפתחתי את הבלוג ולהפתעתי הצלחתי להפנות את תשומת ליבם של אי אלו משרדי פירסום ויחסי ציבור לבלוג שלי בבקשה לכתוב כמה מילים על המוצר שלהם. ברור לי כי היום הפרסום הוויראלי דרך הבלוגים הוא לא כל כך נדיר וכל בלוגר שני מקבל הצעות כמו אלו שאני קבלתי. אז מה, תנו לי להרגיש מיוחדת.

לפני כמה ימים באמת נתנו לי להרגיש מאוד מיוחדת כאשר קבלתי הזמנה זוגית ממשרד יחסי ציבור של מותג הסקס durex לסדנת הדרכה לעיסוי זוגי ומשחק מקדים לכבוד השקת מוצר הנשען על הגימיק האדיר של גם וגם. החיים קצרים, המשאבים נעלמים, בואו נחסוך תכשירים ונכניס הכל לשפופרת אחת, גם משחת שיניים וגם מי פה, גם שמפו וגם מרכך, ובמקרה שלנו, Play massage 2 in 1 המשלב ג'ל המיועד גם לעיסוי אינטימי וגם חומר סיכוך.

הוחמאתי עד בלי די כאשר פנתה אלי בחורה חמודה בשם יפעת והזמינה אותי להשתתף ולהתרשם מהסדנה. ההבטחה לכיבוד קל שמחה אותי עוד יותר. ההזמנה הזוגית נפלה עלי בעיתוי מעט בעייתי כיוון שבן זוגי היקר נאלץ באותו זמן להתייצב בקור ובגשם, בציוד כבד ובמדים צהליים באיזה חור בארץ למען אהבת המולדת וחובת 32 ימי מילואים בשנה. על כן הזמנתי את חברתי הטובה סיון להצטרף אלי וללמוד מעט על המשחק המקדים על מנת שתוכל להעביר את הידע לבעלה לעתיד.

הסדנה היתה מחולקת להרצאה של הסקסולוגית שלי פסטרנק כץ והדגמת עיסוי זוגי. חששתי שיהיה מאוד מביך אבל דווקא היה נחמד ומשעשע, למדתי כמה דברים חדשים שלא ידעתי על גברים קרחים ודברים שאפשרו לעשות עם גרבוני ניילון וקרמבואים. אבל בעיקר שמחתי להיות נוכחת באירוע שמרכז את כל מאמציו על מנת להרשים את הנוכחים ואותי בפרט ושוב הרגשתי מאוד חשובה, הרבה זמן לא גרמו לי להרגיש ככה.

בזמן האחרון אני גם ככה מרגישה כמו נמלה, כמו נמלה קטנה שחולקת את עולמה עם עוד מליארדי נמלים אחרות, דומה לכולן, עובדת קשה כמו כולן ובעיקר ברת החלפה כמו כולן. גם אם זה נכון או לא, וגם אם כולנו נמלים קטנות, והעולם ישאר בדיוק אותו עולם גם בלעדינו, אנחנו מנסים לא לחשוב על עצמנו ככה. אנחנו משתדלים להגביהה את עצמנו משאר הנמלים, למלא את הבועה סביבנו באנשים שאוהבים אותנו ושאנחנו חשובים להם ולאהוב את עצמנו מתוך ידיעה שאנחנו לא ברי החלפה. חלקנו מצליחים בזה ואולי זה סוד האושר. אבל לאחרונה אני רחוקה מאוד מהמקום הזה, אולי זו תל אביב, או העבודה החדשה והשגרתית שלי שגורמים לי להתנמל, או העובדה שסיימתי את הלימודים בתחושה שאין לי סיכוי באמת להגביהה את עצמי, ולעשות מעצמי מישהי חשובה באמת.

את המסאג', התלוצצה הסקסולוגית, כדאי להתחיל מכף הרגל ולעלות מעלה לכיוון הראש, זאת כדי לגרום לפרטנר להרגיש אהוב מכף הרגל ועד הראש, כתבתי את ההערכה הזו על פיסת נייר כדי להראות לבן זוג ולהסביר לו איך הוא יכול לתרום לתחושת החשיבות והמיוחדות שלי ולמנוע התנמלות מוחלטת.

YouTube Preview Image

(אני דווקא אוהבת קרמבואים)

2 responses so far

2 Responses to “אהוב אותי מכף הרגל ועד הראש”

  1. yezyooy הגיב:

    D9gjAv knlthqfzanxt, [url=http://bliubyaborta.com/]bliubyaborta[/url], [link=http://vzrrcoaiztld.com/]vzrrcoaiztld[/link], http://gcnbubfzvyan.com/

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us '0 which is not a hashcash value.

  2. למנוע התנמלות מוחלטת! איזה יופי- את כותבת פשוט מקסים!!! אני חושבת שזה מאוד חשוב לדעת לטפח ולפנק את עצמנו, ועוד יותר- זה את זו 🙂 כל הכבוד! אני תמיד שמחה לשמוע שמישהו מצא סיפוק במעשיו- ואם הבלוג שלך מביא לך אושר- יקירתי- הצלחת!

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net