Jan 09 2005

שבוע טוב.

Published by at 02:52 under כללי

עדין יש שלג בחוץ והוא ממשיך לרדת.
שלשום בערב הלכתי עם אחי למסעדה בשם פיניס, סוג של ביסטרו יקר אבל לא יותר מדי, בהתחלה אח שלי אמר לי שזה סוג של דיקסי אבל זה מאוד שונה. קודם כל בכניסה לקחו לנו את המעיל, בנוסף היו לי שני סוגים של מזלגות, ולמרות כל זה נראה שהאוכל עולה פחות או יותר אותו דבר. אחי הזמין שלושה סוגי נקניקים ב15 דולר ובנוסף הוא קיבל גבינת פרמזן אמיתית. אני הזמנתי סטייק. זה לא הייה סתם סטייק, זה הייה נתח
עם ריבת בצל, מין פירה עשוי מתירס ורוטב יין אדום. אין מה לומר, זה הייה הסטייק הטעים ביותר שאכלתי ב21 שנות חיי. יחד עם הסטייק הזמנתי כוס יין לבן, אני ואחי מצאנו לאתגר לצלם את הכוס יין בצורה הכי אומנותית שיש, התמונה הזוכה נמצאת בגלריה בואו לראות.
אתמול בערב ראינו את החלק השני של Angels in Amrica.
הסרט כולו הוא על אמריקה בשנת 85, כל מיני סיפורים שמשתלבים בסופו של דבר, לדוגמה יש זוג מורמונים, הבעל משמש יד ימינו של עורך דין יהודי ממולח השנוא על כולם, בהמשך הסרט מתגלה כהומוסקסואל. אשתו היא סכזופרנית שלוקחת יותר מדי כדורים, רוצה לברוח לאנטרטיקה ומגלה באמצעות החוש השישי שלה את נטיותיו המיניות של בעלה. בנוסף בסרט יש הומוסקסואל חולה איידס שחושב שהוא נביא ורואה מלאכים. אני ממליצה בחום.
הוויסטלר נדחה למחר כי היום קר מדי ומחר יהיה שם שמש. הוספתי עוד מכונית לגלרית המכוניות.
זה הכל לעכשיו, רק אושר.
:קורץ:

No responses yet

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net