Dec 25 2004

מה קורה

Published by at 04:48 under כללי

אוקי אני יודעת שהפוסטים האחרונים היו מאוד קצרים, אבל זה בגלל שעד עכשיו עוד הייתי בהשפעת העייפת של הטיסה. וגם כל הזמן רצתי ממקום למקום.
אז עכשיו יש לי סופסוף זמן לשבת ולסכם א כל מה שעשיתי עד עכשיו.
אוקי אתמול הלכתי לטפס על קירות, במשך שעתיים מדריך סיני (כולם כאן סינים) לימד אותי ועוד שני קנדים מתוסבכים איך לקשור חבל. הכל היה באנגלית וכמובן שהאנגלית שלי ממש גרועה אבל איכשהו הצלחתי לקשור כמו שצריך. בסוף השעתיים הצלחתי לטפס על קיר עד למעלה, ואז הסתכלתי למטה ואז כל החדר התחיל להסתובב.
אבל הייתי גיבורה.
היום בבוקר הלכתי לעשות סקי. גם שם עברתי שיעור, אבל הפעם היו איתי יותר סינים מקנדים, עוד שתי בנות שנראה לי שהיו מגרמניה או משהו כזה ושאלו אותי אם עברית מדבדרים רק באי של ישראל. המדריך היה קנדי חמוד. סקי זה מאוד כיף, אבל מאוד מעייף, ומבאס לקום אחרי שנופלים. אני חושבת שדווקא הייתי טובה יחסית למתחילה. ואחרכך עשיתי מסלול ירוק שלם (למבינים מה זה מסלול ירוק). היום זה ערב חג המולד. כלומר ארוחת חג המולד, מיסה בכנסיות ואז חוזרים הביתה ופותחים את המתמנות שסנטה החביא מתחת לעץ אחרי שנכנס מהאח. (אגב, בכל הבתים כאן יש אח, אומנם לא אח אמיתית אלא מגז, אבל עדין שווה שווה). מחר הכל סגור ואני אהיה בדירה כל היום, בטח סופסוף יהיה לי זמן לערוך קצת בבמה. ומחרתיים יש את הבוקסינג דיי, אני לא יודעת למה קוראים לזה בוקסינג דיי אבל יש ביום הזה הרבה מבצעים והנחות, וזה אחלה שופינג דיי. אז מחרתיים אני אלך לעשות שופינג:)
זהו. אני מצטערת שאין עוד תמונות חדשות, זה בגלל שלא יצא לי ממש לצלם כי בטיפוס אני למדתי ואח שלי טיפס, ובסקי לא לקחתי את המצלמה כי אם היה קורה לה משהו דוד היה רוצח אותי בשתי ידיו.
מצטערת על כל השגיאות בפוסט, העברית כאן יוצאת מוזר ואין לי זין לעבור על זה.
אוהבת את כולכם.

No responses yet

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net