Dec 23 2004

הגעתי!

Published by at 00:54 under כללי

אוקי אני אתחיל בשני כתבים שכתבתי במחברת שלקחתי איתי לטיסה:
"4:17 דקות שעון טורונטו – 22.12
יש עוד שעתיים ו19 דקות לנחיתה. משעמם כאן מוות. קודם הראו במשך חצי שעה סרט על להקת רוק "מגניבה" מקנדה. לפני זה היה סרט עם ג'ון קיוזק, שנראה מאוד לא מוכר וג'ון קיוזק שיחק לא משהו משהו. ישנתי בערך 3 שעות, אבל איכשהו הזמן עבר כן עבר מהר, השאלה היא איך להעביר עוד שעתיים ורבע. המטוס כל הדרך מקפץ ונד מצד לצד בצורה די מפחידה, משהו שקשור לעננים.
אה, הכי נחמד זה שהטיסה שלי מאחרת בחצי שעה ותהיה לי רק שעה לקחת את המזוודות, להעביר אותן למקום אחר ולעלות לעוד טיסה מיגעת לונקובר, זה לא יגמר לעולם.
בכל מקרה כמו שהבנתם, את הקטע הזה אני כותבת במטוס, אחרכך כך אני אדפיס וכולכם תוכלו לראות בבלוג. אה, פעם הבאה שטסים צריך לזכור: ללבוש חם, השמיכות דקות מדי ולהביא כרית עגולה לצוואר, אחרת אין כל דרך נורמלית להרדם מבלי שהצוואר יתפס, עד כאן, רות סוף."
"9:06 דקות שעון טורונטו, הגעתי לטורונטו בשלום וכרגע אני נמצאת בפינת עישון נדחת בשדה התעופה, הטיסה שלי יוצאת ב10. צלמתי את הפינת עישון כי היא נראתה לי מאוד מצחיקה, תראו בגלריה.
הקפה כאן מסריח, אל תשתו קפה בטורונטו!
זהו, אני כבר מתה להגיע לוונקובר, אין לי כח לכל התורים כאן, הבדיקות, ההמראות והנחיתות, גיליתי שטיסה זה לא הדבר האהוב עלי ביותר."
טוב, אז עכשיו אחת ו52 דקות לפי המחשב של אורי, אצלכם הבנתי שבערך חצות. נכנסתי לצ'אט וכל מי שהיה ששם זה צחיג ואודיס שברכו אותי לשלום.
אני לא רוצה לעלותאת התמונות כי אני כאן לבד בדירה ורוצה לשאול את אח שלי אם אני יכולה לחבר לו יצורי usb למחשב. כואב לי הגב רצח. אני הולכת לראות טלויזיה. אוהבת אתכם המון, דוד ומיכל אתם הכי חמודים שיש, העברתם לי את הטיסה טוב:)

No responses yet

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net