Dec 15 2004

אני יודעת html!

Published by at 20:24 under כללי

רציתי שיהיה לי בלוג קנדה מגניב כמו של מיכל, עם כל האיקונים של מצב הרוח שלי, ושיהיה קישור למעלה שיפרט מי אני. אבל לא ידעתי איך עושים את זה.
מיכל הסבירה לי, לקח לי זמן עד שהבנתי כי אני כבר הרבה זמן לא התעסקתי עם החרא הזה של html והכל. אבל בסוף הצלחתי.
אז בינתיים אני לא יכולה להוסיף תמונות כי זה בטיפולו של דוד כרגע, אבל אפשר ללחוץ על הקישור למעלה ולראות עוד פרטים עלי.
דוד אמר לי שהוא שם לי בלוג כזה ולא כמו שלו יש כי אני אסתבך עם הצורה שלו. מצד אחד הוא טועה כי אני לומדת מאוד מהר, מצד שני באמת אין לי כח להתעסק עם החרא הזה. והבלוג הזה חמוד כמו שהוא.
אז אני מקווה שמיכל לא תחשוב שאני מעתיקנית, רק תדע איזו השראה היא בשבילי:)
פעם היה לי אתר שכתבתי בhtml, הוא נקרא "Best songs according to ruth's opinion".
היו בו רשימת שירים, אם הייתם לוחצים על שם של שיר היה נפתח דף נוסף ובו היו מילות השיר ותמונה של הלהקה. כשלוחצים על התמונה מגיעים לאתר הרשמי של הלהקה, או לפחות מה שהצלחתי למצוא במנוע החיפוש הישן של יאהו. אבל הרבה מים עברו מאז, האתר כבר לא קיים, הוא היה על השרת של האוניברסיטה העברית כי לאחי הייה מנוי שם, גם התחברו אז לאינטרנט דרך הספק ההוא.
אני אוהבת ללמוד את השטויות האלו של מחשבים.
אני זוכרת שהגעתי לבסיס שלי אחרי הקורס, אמרו לי שאני צריכה ללמוד unix ונתנו לי 3 ספרים עבים באנגלית, נראה לי שאלו היו הספרים הראשונים באנגלית שקראתי. ככה במשך שבועיים ישבתי וקראתי, והיה שם איזה רוסי שהייתי אמורה להחליף אותו שישב איתי ולימד אותי גם קצת לינוקס. והאמת היא שמאוד נהנתי, הבאסה היא בדברים כאלו היא שאם אני לא מתעסקת איתם הרבה אני פשוט שוכחת. למשל עכשיו אני לא זוכרת אפילו איך מעבירים בלינוקס קובץ מספריה לספריה. כמו שלא זכרתי בהתחלה איך שוברים שורה בhtml.
טוב כתבתי הרבה, קיצר כנסו לקישור "מי אני" אולי תלמדו קצת דברים חדשים:)

No responses yet

כתיבת תגובה

This is a blog At.CorKy.Net